advertise
  • info ۰۹۱۲۷۷۴۹۹۳۹
ثبت درخواست

برای ثبت درخواست، دریافت مشاوره و استعلام قیمت، با شماره ۰۹۱۲۷۷۴۹۹۳۹ تماس حاصل کنید.

شرکت تهویه مطبوع در شیراز و فارس

شرکت تهویه مطبوع در شیراز و فارس - مانا تهویه

شرکت تهویه مطبوع در شیراز چیست

شرکت تهویه مطبوع در شیراز، ارائه کننده سیستم تهویه مطبوع در شیراز و اجرای تهویه مطبوع در شیراز می باشد. انواع سیستم های تهویه مطبوع در شیراز و لیست شرکت های تهویه مطبوع در شیراز را در این مقاله بررسی خواهیم کرد اما نخست می بایست به پرسش ابتدایی مطرح شده یعنی شرکت تهویه مطبوع در شیراز چیست پاسخ دهیم. همان طور که می دانید در سراسر ایران جان از جمله استان شیراز و فارس، شرکت ها و مراجعی وجود دارند که کار ایشان اجرای تهویه مطبوع می باشد. مانا تهویه نیز یکی از همان دست شرکت هاست که مجری اجرای تهویه مطبوع در شیراز می باشد. این مجموعه به صورت تخصصی در این حوزه فعالیت دارد و تمامی امکانات و نیروی لازم برای هر چه بهتر پیاده سازی امورات مربوط به تهویه مطبوع در شیراز را دارا می باشد. پس اگر شما هم به دنبال خدمات  تهویه مطبوع در شیراز هستید و در صدد آن هستید که قیمت تهویه مطبوع در شیراز را به دست آورید، کافی است مباحث ما را تا انتها دنبال


چرا به شرکت تهویه مطبوع در شیراز نیاز داریم

اکنون که با شرکت تهویه مطبوع در شیراز تا حدودی آشنا شدید، قصد داریم به شما بگوییم که چرا به شرکت تهویه مطبوع در شیراز نیاز داریم. پاسخ این سوال تا حدود زیادی مشخص است. کافی است نگاهی به خدمات قابل ارائه از سمت شرکت تهویه مطبوع در شیراز بیندازید. خواهید دید تا چه اندازه خدمات و محصولات این مجموعه می تواند رفاه و آسایش را برای همگان به ارمغان آورد. همان طور که در بخش قبلی بدان اشاره کردیم، در زمان های قدیم، به سبب کمبود امکانات و پیشرفته نبودن تجهیزات در دسترس، شرکت های تهویه مطبوع در شیراز آن طور که شاید و باید نمی توانستند خدمات رسانی کنند. حتی تعداد شرکت های تهویه مطبوع در شیراز آن قدر کم بوده که نمی شد به صورت صد در صدی روی آن ها حساب باز کرد. اما هر چقدر زمان گذشت، بیشتر به خدمات شرکت تهویه مطبوع در شیراز نیاز شد. در نتیجه فعالان این حوزه کمر همت بستند و تا جایی که می شد، خود را با پیشرفت های روز دنیا همگام و همراه کردند. در این میان شرکت تهویه مطبوع در شیراز تا جایی که توانسته در این مسیر خطیر، خود را از سایرین جدا کرده است؛ چرا که سیستم های انی مجموعه تماما بر اساس علم روز دنیا ساخته می شوند و منطبق بر استاندارهای اروپایی هستند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون این قضیه، با پشتیبانان شرکت تهویه مطبوع در شیراز تماس حاصل نمایید. به ادامه مباحث می پردازیم. سیستم های تهویه مطبوع شیراز با هدف ایجاد آرامش برای انسان طراحی می شوند. از دستگاه های تهویه مطبوع در بازه گسترده ای از ساختمان ها نظیر اماکن اداری، تجاری، مسکونی و مواردی از این قبیل استفاده می شود. به همین دلیل انسان روز به روز بیشتر اهمیت این سیستم را درک می کند. شناخت مناسب ترین سیستم های تهویه مطبوع سبب جلوگیری از هدر رفت انرژی یا پرداخت هزینه های گزاف خواهد شد. اگر در زیباترین و شیک ترین ساختمان ها سکونت داشته باشید اما سیستم تهویه مطبوع آن مناسب نباشد، بدون شک شما را کلافه و عصبی خواهد کرد. این دسته از ساختمان ها ارزش چندانی ندارند، زیرا آسایش ساکنین را در اولویت قرار نداده اند. آن چه به عنوان وظایف اصلی این دسته از سیستم ها بیان می شود، شامل این موارد است: کنترل دما، رطوبت، سرمایش و گرمایش محیط داخلی، نابودی گرد و غبار و بوهای نامطبوع و غیره. در واقع زمانی به یک دستگاه تهویه مطبوع ایده آل دست پیدا می کنیم که نقش خود را در برآورده کردن تمامی اهداف کاربران به خوبی ایفا کند. بد نیست نگاهی پارامتری به دلایل نیاز به شرکت تهویه مطبوع در شیراز داشته باشیم:
کیفیت هوای بهتر: در یک تعریف مختصر، تهویه مطبوع انجام عملیاتی روی هواست تا بتوان شرایط هوای محل مورد نظر را برای زیستن، کار کردن و یا عملیات صنعتی معین، تنفس راحت و پاکیزه به حد مطلوب رساند. تهویه مطبوع باعث می‌شود شرایط هوا طبق روش خاصی بصورت اتوماتیک ثابت بماند و یا تغییر کند.
بهینه سازی مصرف انرژی: وظیفه شرکت تهویه مطبوع در شیراز، تأمین شرایطی ست که موجب رفاه انسان شود. برای رسیدن به چنین شرایطی، محاسبات مهندسی باید منجر به انتخاب دستگاهی با ظرفیت مناسب گردد تا بتواند سه فاکتور، رطوبت، دما و سرعت جریان هوا را کنترل کند. ظرفیت دستگاه با حداکثر بار لحظه‌ای واقعی تعیین می‌ گردد.
بهبود کارایی همگانی: بر طبق یک مقاله علمی در Scientific American انرژی که بدن انسان برای ایجاد راهی جهت خنک کردن هوا انجام می دهد باعث عدم تمرکز فرد بر دیگر فعالیت های وی می شود. درواقع هنگامی که افراد در محیط با هوای مطبوع هستند تمرکز کاری بالاتری دارند. شرکت تهویه مطبوع اسباب دسترسی به این شرایط را برای شما فراهم می کند.
آشنایی کلی با شرکت های تهویه مطبوع در شیراز
شرکت های تهویه مطبوع در شیراز هر کدام اقدامات و تخصص های مخصوص به خود را دارند. برخی از این شرکت ها به سبب نیروی انسانی تحت اختیارشان خدمات بهتری دارند. با در نظر گرفتن همین کلید واژه یعنی نیروی انسانی، می توان یک دسته بندی کلی برای شرکت های تهویه مطبوع در شیراز قائل شد. در این بخش از مبحث چرا به شرکت تهویه مطبوع در شیراز نیاز داریم، تلاش شده تا به کلی ترین حالت ممکن، شرکت های تهویه مطبوع در شیراز خدمت شما همراهان گرامی معرفی شوند. پس از آشنا شدن با شرکت های تهویه مطبوع در شیراز، شما می توانید تصمیم گیری بهتری داشته باشید. البته  نباید از ابعاد پروژه ای که قرار است سیتسم تهویه مطبوع در شیراز برای آن پیاده سازی شود هم غافل شد. پروژه شما هر چقدر بزرگتر باشد، مسلما به شرکت تهویه مطبوع در شیراز بزرگتری نیز نیاز پیدا خواهید کرد. شاید هم ابعاد پروژه برای شما مهم نباشد و فقط و فقط تمرکزتان روی کیفیت خروجی باشد. در این صورت باز هم لازم است با شرکت های تهویه مطبوع در شیراز تا جایی که امکان دارد آشنا شوید. پس همراه ما باشید تا اصل ماجرا را برای شما بازگو کنیم. همانطور که می دانید انواع شرکت تهویه مطبوع در شیراز به سه دسته کلی تقسیم بندی می شوند:
شرکت تهویه مطبوع در شیراز کوچک: این محصولات که به ساده ترین نوع شرکت تهویه مطبوع در شیراز معروف هستند به صورت یک تکه طراحی و تولید شده اند. به آن معنا که قسمت کمپرسور و پنل دستگاه هر دو در یک باکس قرار گرفته اند. این باکس های کوچک اغلب روی در و پنجره ها نصب می شوند به صورت مشبک و پنجره ای هستند. در خصوص نصب این محصولات باید گفت که بسیار ساده و آسان بوده و کافیست دو شاخه را به پریز زد. این محصولات به طور کلی در ظرفیت های نه هزار تا بیست و چهار هزار تولید و بهترین کاربرد آن ها در مکان هایی با متراژ کمتر از پنجاه متر می باشد.
شرکت تهویه مطبوع در شیراز متوسط: نوع پرتابل شرکت تهویه مطبوع در شیراز یا همان سیستم تهویه مطبوع درشیراز قابل حمل هم مانند مدل های پنجره ای تمام قطعات را درون خود جای داده است و یک پارچه می باشد. علت نام گذاری این شرکت تهویه مطبوع در شیراز این است که قابل حمل بوده و به دیوار یا سقف متصل نمی شوند. شرکت تهویه مطبوع در شیراز پرتال کوچک، برای محیط های با متراژ پایین همچون اتاق خواب مناسب هستند، نوع پرتابل متوسط برای دفاتر تجاری و اتاق های بزرگ تر مناسب اند. روی زمین قرار می گیرند و روشن کردن آن ها نیاز به مهارت خاصی ندارد و با متصل کردن برق به آن و هدایت کردن لوله ای که گرمای محیط را به بیرن منتقل می کند، انجام می شود. در دو نوع تک لوله ای و دو لوله ای ساخته می شوند. دو لوله ای ها علاوه بر خارج کردن گرمای محیط، هوای تازه را جایگزین می کنند، و نسبت به تک لوله ها نصب سخت تر، قیمت بالاتر و مصرف انرژی کمتری دارند.
شرکت تهویه مطبوع در شیراز بزرگ: این نوع را بیشتر با نام اسپلیت می شناسند. از دو واحد یونیت داخلی و یونیت خارجی تشکیل شده اند که یونیت خارجی شامل کمپرسور و کندانسور بوده و خارج از ساختمان نصب می شود. یونیت داخلی که شامل واحد تبخیر اواپراتور خواهد بود نیز در داخل ساختمان جای می گیرد. این دو یونیت توسط دو لوله مسی به یکدیگر متصل هستند. به دلیل کارایی بیشتر مانند، سرمایش و گرمایش همزمان و صدای کم، چون کمپرسور خارج از محیط نصب می شود و … این نوع از کولر ها را می توان پرطرفدار ترین آنها معرفی کرد. اسپلیت ها در ظرفیت های نه هزار تا سی و دو هزار به صورت دیواری و در ظرفیت های چهل و پنج هزار تا نود هزار بیشتر به صورت سیستم تهویه مطبوع در شیراز ایستاده تولید و عرضه می شوند. عموما زمانی که ابعاد پروژه بزرگ باشد، به سراغ این حالت خواهیم رفت. بهتر است قبل از شروع با شرکت تهویه مطبوع در شیراز تماس حاصل نمایید.
مزیت های اصلی استفاده از خدمات شرکت تهویه مطبوع در شیراز
مسلما زمانی که قصد استفاده از خدمات شرکت تهویه مطبوع در شیراز را داشته باشید، تمایل دارید با مزیت های ایجاد شده از سمت این مجموعه آشنا شوید. بدون دانستن مزیت ها، انتخاب شرکت تهویه مطبوع در شیراز کمی دشوار خواهد شد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم به صورت کاملا مختصر، به شما بگوییم که در این واحد خدماتی، چه اقداماتی صورت می پذیرد و چه نقاط قوت و برتری نسبت به سایر شرکت های تهویه مطبوع شیراز به مخاطبان ارائه می شود. این مباحث ممکن است حول محور سیستم ها و دستگاه ها نیز باشد؛ در هر صورت بخش اعظمی از کار یک شرکت تهویه مطبوع در شیراز، مرتبط با سیستم ها می باشد. پس بخوانید و آگاه شوید از جزئیاتی که کمتر به آن ها پرداخته می شود و عموما در دسترس افراد نمی باشد. شرکت تهویه مطبوع در شیراز با اشراف کامل بر این قضیه، هر آنچه که بدان نیاز داشته باشید را برای شما فراهم آورده است. ما به کیفیت و سلامت زندگی شما اهمیت می دهیم و در تلاشیم تا ارائه گر بهترین خدمات تهویه مطبوع شیراز باشیم. نوبت به مطرح کردن اصل موضوع رسیده است. همانطور که متوجه شدید انواعی از دستگاه های تهویه مطبوع در شیراز برای کاربری های مختلفی در زمینه تولید برودت و سرما وجود دارند، اما اصلا استفاده از این نوع سیستم سرمایشی چه مزیتی نسبت به سایرین دارد؟ به این موارد در خصوص خدمات شرکت تهویه مطبوع در شیراز توجه کنید: کاهش دادن آلودگی های صوتی، کاهش میزان تولید گاز های گلخانه ای، صرفه جویی در مصرف انرژی الکتریکی، کاهش میزان هزینه ها در رابطه با خدمات برق (برق اضطراری)، ایجاد سرمایش یا گرمایش در مدت زمان کمتر و در سطحی وسیع تر، مناسب برای استفاده در متراژ های بالا و پوشش دهی فضاهای بزرگ، استفاده در حوزه صنعتی و تبدیل گرمای اتلافی به سرمایش مورد نیاز برای نگهداری از توربین های گازی و ژنراتور ها. علاوه بر مزایای کلی این خدمات شرکت تهویه مطبوع در شیراز در انواع مختلف آن ها که همگی در این سایت معرفی شده اند، مزیت هایی نسبت به یکدیگر وجود دارد که آگاهی از آن ها در انتخاب بهتر به شما کمک خواهد کرد. از بررسی تمامی این موارد می توان به این نتیجه رسید که انواع سیستم تهویه مطبوع در شیراز هر یک ویژگی های به خصوص خود را داشته و از مزایا و معایبی برخوردارند. اما هدف از ارائه این مطلب یاری شما در گزینش نوع متناسب با معیار ها و کاربری مورد نظرتان بود. امید است که تلاش شرکت تهویه مطبوع در شیراز مفید واقع شده و از این مطالب و راهنمایی ها کمال رضایت را داشته باشید.

ثبت درخواست

برای ثبت درخواست، دریافت مشاوره و استعلام قیمت، با شماره ۰۹۱۲۷۷۴۹۹۳۹ تماس حاصل کنید.

شرکت تهویه مطبوع در شیراز و فارس - مانا تهویه

انواع سیستم تهویه مطبوع در شیراز

یک شرکت تهویه مطبوع در شیراز، چه سیستم هایی را برای شما نصب و راه اندازی می کند. ممکن است برای شما هم این سوال پیش آمده باشد و قصد داشته باشید کمی پیرامون آن کسب اطلاع کنید. به همین دلیل تصمیم گرفتیم بخش از مقاله شرکت تهویه مطبوع در شیراز و فارس را به ارائه توضیحاتی پیرامون انواع سیستم تهویه مطبوع در شیراز اختصاص دهیم. آشنایی بیشتر با سیستم های تهویه مطبوع شیراز، قدمی است موثر در هر چه بهتر شناختن شرکت تهویه مطبوع در شیراز. از آنجا که سر و شکل خدمات و تکنولوژی، تفاوت بسیار زیادی با سال های قبل کرده، بهتر است به صورت مرتب خود را در جریان آخرین دست آوردها قرار دهید تا بتوانید کاربردی ترین کالاهای مورد نیاز را برای محیطی که داخل آم مستقر هستید، برگزینید. امروزه، با پیشرفت تکنولوژی و تغییرات شدید اقلیمی، آلودگی هوا بسیار رونق گرفته است به نحوی که سالانه چندین هزار نفر بر اثر مسمومیت با این نوع آلودگی از بین می روند. برخی از دانشمندان بروز بیماری های زیاد در این دوره از زندگی بشریت را حاصل آلودگی هایی می دانند که تمام نقاط کره خاکی را با خود درگیر کرده است. اما همیشه باید به این نکته اشاره داشت که امکان تامین هوای مطبوع برای ساختمان ها و خانه های خود وجود دارد. راهکار های بسیار زیادی برای این امر وجود دارد اما یکی از ساده ترین راهکار هایی که می توان به آن اطمینان کرد، استفاده از دستگاه های شرکت تهویه مطبوع در شیراز هواست. این دستگاه ها به گونه ای طراحی و تولید شده اند که قادر خواهند بود آلاینده های موجود در هوا را از میان برده این دستگاه ها می توانند گاز هایی نظیر CO۲، ذره های معلق در هوا که کمتر از دو و نیم میکرون قطر دارند، بوی نامطبوع، انواع باکتری ها و ویروس ها را جذب کرده و نهایتا آن ها را حذف کنند. پس در همین ابتدای کار می توان متوجه شد که انواع سیستم تهویه مطبوع در شیراز برای جلوگیری از افزایش الاینده های هوا، بسیار مناسب و مشکل گشا هستند. بهتر است اشخاص پیش از ثبت سفارش، ابتدا به خوبی با کارشناسان شرکت تهویه مطبوع در شیراز مشورت کنند و سپس تصمیمات خود را نهایی سازند. ما در تمام مسیر، یار و یاور شما خواهیم بود و ارزنده ترین نکات را در اختیاریان قرار خواهیم داد. رسالت شرکت تهویه مطبوع در شیراز، اطلاع رسانی درست پیرامون انواع سیستم تهویه مطبوع در شیراز می باشد. ما از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهیم کرد. برخی بر این باورند که استفاده از این دستگاه ها صرفا برای افرادی که دارای حساسیت های تنفسی و یا بیماری های تنفسی هستند اثر گذار خواهد بود. باید گفت که همانطور که مشاهده می شود، هوای شهر هایی چون، تهران، اصفهان، اهواز، اراک و برخی دیگر از شهرها روز به روز در حال آلوده تر شدن هستند. هرچند نمی توان هوای شهر را به این سادگی ها پاکیزه کرد اما می توان با استفاده از این دستگاه ها، هوایی مطبوع را برای خانه و ساختمان های خود فراهم کرد. اگر پس از چند ماه که از فعالیت سیستم تهویه مطبوع در شیراز می گذرد، فیلتر های آن را خارج کنیم به خوبی می توان کیفیت و نقش و اثر این دستگاه ها را در پاکیزه کردن هوا به خوبی مشاهده کرد. دستگاه های شرکت تهویه مطبوع در شیراز هوا، همانند سایر تجهیزات و تاسیسات ساختمانی دارای تنوع بسیار بالایی هستند، صرف نظر از ظرفیت و ابعاد این سیستم ها می توان آن ها را به دسته بندی هایی نظیر دستگاه های خانگی، پزشکی، صنعتی تقسیم بندی کرد. مانا تهویه به عنوان یکی از کاملترین فروشگاه های اینترنتی فعال در حوزه تاسیسات ساختمانی در ایران، با جمع آوری برترین کارشناسان کشوری، آماده پاسخگویی و راهنمایی برای خرید این محصولات خواهد بود. در سیستم تهویه مطبوع در شیراز خانگی معمولا برای جذب و به دام انداختن انواع ذرات معلق موجود در هوا از فیلترهای مختلف و متخلخل شامل دانه ها یا یک حجم یکپارچه و یا الیاف استفاده و برای ضدعفونی کردن هوا نیز از اشعه ماورا بنفش یا لامپ های UV استفاده می نماید. هم اکنون به وعده خود وفا می کنیم و شما را با انواع سیستم تهویه مطبوع در شیراز آشنا می کنیم. نام برخی از این محصولات را ممکن است قبلا شنیده باشید و نام برخی دیگر را ممکن است برای اولین بار بشنوید. به همین دلیل است که توصیه می کنیم حتما صحبت با شرکت تهویه مطبوع در شیراز را در برنامه های خود قرار دهید. تجربیات مانا تهویه در این بخش، به کار شما خواهد آمد و شما را به سمت درست ترین انتخاب ها سوق خواهد داد. در این باره شک نداشته باشید.
سیستم تهویه مطبوع در شیراز رومیزی: از شایع ترین و معروف ترین مدل های این سیستم ها، دستگاه های شرکت تهویه مطبوع در شیراز هوای رومیزی هستند. این محصولات بسیار زیبا با سایز کوچک تا متوسط خود، به گونه ای طراحی شده اند که می توان از آن ها در هر نقطه ای از خانه و یا اداره که دارای گردش هوای خوبی باشد استفاده کرد. برند های بسیار مختلفی در ایران و خارج از کشور به تولید این محصولات می پردازند. شرکت های تهویه مطبوع در شیراز محصولات مختلفی در اشکال گوناگونی تولید کرده اند که هرکدام برای محیط و شرایط خاص خود به کار می روند. عموما این تهویه مطبوع ها برای مصارف خانگی و تجاری صنعتی ساخته می شود.
سیستم تهویه مطبوع در شیراز ایستاده: این سیستم ها که به دستگاه های صنعتی و نیمه صنعتی نیز معروف هستند، از ابعاد بزرگتری نسبت به سایر ابزار ها برخوردار هستند. از این دستگاه های شرکت تهویه مطبوع در شیراز هوای ایستاده معمولا در خانه های با متراژ بالا، شرکت ها و ادارات، کارگاه ها، بیمارستان و مراکز درمانی و پزشکی استفاده می شود. دستگاه های شرکت تهویه مطبوع در شیراز هوا ایستاده معمولا از سایزهای بزرگتری نسبت به انواع دیگر برخوردار هستند و می توان از آن ها در منازل، ادارات، شرکت ها و … استفاده نمود. بنابراین شرکت تهویه مطبوع در شیراز کننده های هوا که در منازل و یا ادارات و حتی مراکز پزشکی و درمانی استفاده می شوند، در واقع از نوع شرکت تهویه مطبوع در شیراز کننده های هوای ایستاده می باشند.
سیستم تهویه مطبوع در شیراز مدل اسپلیت های دیواری: توانایی سرمایش در کنار گرمایش را دارند. اسپلیت ها برای سالن های بزرگ بسیار مناسب هستند و حتما باید بر روی یک دیوار نصب شوند.
سیستم تهویه مطبوع در شیراز همراه: طراحی خاص در این دستگاه ها سبب شده که این محصولات با استفاده از جذب یونی، بتوانند های پاکیزه و مملو از اکسیژن را برای فضای تنفسی فرد تامین کنند. این محصولات که همواره به گردن آویخته خواهند شد به افراد این امکان را می دهند در زمان آلودگی های شدید بتوانند به سادگی و با آرامش خیال، خارج از منزل به فعالیت های روزنامه خود بپردازند.
سیستم تهویه مطبوع در شیراز مدل پنجره ای: سیستم تهویه مطبوع پنجره ای ارزانترین نوع این تجهیزات هستند. معمولا کمی مصرف بالاتری دارند و به نسبت اسپلیت ها که هم توانایی سرمایش و هم گرمایش دارند از امکانات کمتری برخوردارند. راحت نصب می شوند و تمیز کردن آن ها آسان است.
سیستم تهویه مطبوع در شیراز مدل متحرک یا پرتابل: ویژگی بارز سیستم تهویه مطبوع متحرک (پرتابل) همانطور که از اسمشان مشخص است متحرک بودن آن ها است. با چرخ هایی که در زیر آن ها تعبیه شده می توان تهویه مطبوع های متحرک را از یک اتاق به محل دیگر انتقال داد.
سیستم تهویه مطبوع در شیراز اتومبیل: این محصولات، به گونه ای طراحی شده اند که روی داشبورد و یا کنسول خودرو ها نصب خواهند شد. این محصولات با استفاده از باتری های قلمی و یا اتصال به فندکی اتومبیل فعالیت کرده و هوایی پاکیزه را برای خودرو های شخصی فراهم می کنند. این محصولات به گونه ای عمل خواهند کرد که افراد بتوانند در هر شرایط و با هر میزان آلودگی هوا، از اتومبیل های شخصی خود استفاده کنند. لازم به ذکر است که باید از این محصولات در برابر تابش مستقیم نور خورشید مراقبت کرد.
سیستم تهویه مطبوع در شیراز مدل ایستاده: تهویه مطبوع گازی ایستاده (اسپلیت های ایستاده) در ظرفیت های بالا تولید می شوند و توان قدرت بالایی دارند. به دلیل پرتاب هوای بالا مناسب برای فضاهای بزرگ مانند رستوران ها هستند.
سیستم تهویه مطبوع در شیراز مدل اسپلیت سقفی: در داخل سقف فرو رفته و پنل جلویی آن ها قابل رویت است . تهویه مطبوع سقفی (کاست) مناسب برای فضاهای اداری هستند و سرما و گرما تولید می کنند.
سیستم تهویه تهویه مطبوع کانالی در شیراز: این نوع اسپلیت ها را می توان در سقف های کاذب استفاده نمود. همچنین در تهویه مطبوع کانالی (داکت) امکان این وجود دارد که تهویه چندین فضا با یک دستگاه انجام شود.
سیستم تهویه مطبوع مدل اسپلیت سقفی زمینی: این نوع تهویه مطبوع ها برای محل هایی مناسب است که امکان نصب وسیله بر روی دیوار فراهم نیست. بدین جهت آن ها رو بر روی سقف متصل می کنند. بیشترین کاربرد را در اتاق های نگهداری کامپیوتر و سرور های مخابراتی دارند.
اینورتر ها: اینورتر در حقیقت یک نوع تکنولوژی است که سب کاهش مصرف می شود. کمپرسور این تهویه مطبوع های شیراز دور متغیر بوده به همین دلیل کم مصرف ترین تجهیزات تهویه مطبوع هستند. تکنولوی اینورتر می تواند در تمام تهویه مطبوع های نام برده شده بالا مانند: اسپلیت ها، تهویه مطبوع های کانالی، سقفی و … به کار برده شود.
سیستم های تهویه مطبوع پر قدرت در شیراز: از موضوعات اصلی مورد بحث در بین اعضای انجمن طراحان HVAC و صنایع غذایی، میزان مصرف انرژی سیستم های تهویه مطبوع در شیراز تجاری (CKV) است. در چند سال اخیر افزایش هزینه مصرف انرژی، طراحان صنعتی را به استفاده از سیستم های تهویه مطبوع در شیراز اقتصادی و مطابق با نیاز مصرف کننده (DCKV) تشویق نموده است. البته تلاش این صنعت برای ارتقای کارآیی انرژی به هنگام استفاده از سیستم CKV و ایجاد آسایش حرارتی در اماکن تجاری تاکنون پاسخ قانع کننده ای دریافت ننموده است. در این راه، طراحان صنعتی به منظور کاهش مصرف انرژی و جلوگیری از ورود هوای جبرانی بیرون ساختمان به داخل، همواره ایجاد آسایش حرارتی و به اعتدال رساندن هوای محیط را در نظر گرفته اند. مهندسان ساختمان و طراحان صنعتی نسبت به ایجاد گرمایش محیط در اماکن تجاری و رستوران ها کاملا آگاهند و البته عموم مردم به هنگام ورود به رستوران یا مراکز تفریحی غذایی متوجه این مهم در محیط های تجاری نمی شوند. واژه پرقدرت در ارتباط با سیستم های تهویه مطبوع در شیراز CKV به چه معناست؟ این سیستم در واقع نوعی اگزاست سیستم تهویه مطبوع در شیراز است که به طور کامل دود و هوای چرب و آلوده را به خود جذب کرده، صدای اندکی تولید می کند و با مصرف بسیار اندک انرژی، آسایش حرارتی فضا را با رعایت اصول ایده آل طراحی مهندسی فراهم می کند.
تهویه مطبوع صنعتی در شیراز: یکی از بخش های مهمی که شرکت تهویه مطبوع در شیراز به همراهان خود توصیه می کند که به آن توجه داشته باشند، تهویه مطبوع صنعتی در شیراز می باشد. این بخش ها، به سبب سر و کار داشتن با مواد شیمیایی مختلف، ممکن است از سایر زمینه ها، حائز اهمیت تر باشد. عدم توجه به این بخش، می تواند شما را با خسارات جانی جبران ناپذیر در بلند مدت مواجه کند. شاید هنگام کار متوجه نباشید، اما مطمئن باشید که در طول سال، اثرات مخرب تصفیه نشدن هوا با سیستم های تهویه مطبوع شیراز، شما را دچار مشکل خواهند کرد. این حرف شرکت تهویه مطبوع شیراز را به هیچ عنوان از خاطر مبرید: اول ایمنی و بعد کار. حتما بارها و بارها این جمله را شنیده اید. ما نیز به سبب اهمیت موضوع دوباره و برای nامین بار آن را مطرح کردیم. امیدواریم گوش های شنوا آن را شنیده باشند و به قول معروف آن را آویزه گوش خود کرده باشند. بسیار مهم است که در یک محیط صنعتی، از خدمات شرکت تهویه مطبوع در شیراز بهره گرفته شود. در غیر این صورت همان طور که هشدار دادیم، عواقب دلخراشی را به دنبال خواهد داشت. در ادامه با لحنی مثال گونه، توضیحاتی پیرامون نمونه ای از انواع سیستم تهویه مطبوع صنعتی در شیراز که توسط شرکت تهویه مطبوع در شیراز قابل پیاده سازی و اجرا می باشد را بیان کرده ایم. حجم هوای عوض شده ورودی به اگزاست سیستم تهویه مطبوع در شیراز نباید از ده درصد حجم هوای خارج شده از سیستم تهویه مطبوع در شیراز بیشتر باشد. مثال نخست، عملکرد سیستم تهویه مطبوع در شیرازهای اتصال کوتاه را توضیح می دهد که در آن ها درصد بالایی از هوای جبرانی تقریبا هشتاد درصد مستقیما وارد مخزن سیستم تهویه مطبوع در شیراز می شود. تحقیقات نشان داده است که هوای ورودی به حفره سیستم تهویه مطبوع در شیراز در مقابل ستون حرارتی ایجاد شده از تجهیزات آشپزی قرار گرفته، بنابراین لازم است که میزان تخلیه، از جریان هوای ستون حرارتی بیشتر باشد تا سیستم تهویه مطبوع در شیراز بتواند این ستون حرارتی را جذب و نگهداری کند. مثال مشابه، همان پدیده وان حمام است که در آن میزان آب تخلیه شده در اینجا هوای خروجی باید با میزان آب وارد شده به داخل وان به اندازه ای هماهنگ باشد که آب درون وان سرریز نکند. در اینجا وان حمام همان سیستم تهویه مطبوع در شیراز است. آزمایشات انجام شده روی انواع سیستم تهویه مطبوع در شیرازهای اتصال کوتاه و تجهیزات آشپزی نشان می دهد که اگر میزان هوای وارد شده به حفره سیستم تهویه مطبوع در شیراز از ده درصد میزان هوای خارج شده از سیستم تهویه مطبوع در شیراز بیشتر شود، عمل جذب و نگهداری ستون حرارتی با شکست مواجه می شود. بنابراین هر نوع افزایش میزان هوای ورودی به داخل حفره سیستم تهویه مطبوع در شیراز نیازمند افزایش حجم هوای خروجی از داخل فن و همینطور مصرف انرژی بیشتر برای جذب و نگهداری ستون حرارتی می باشد. روش دیگر برای افزایش ده درصدی حجم هوای وارد شده به سیستم تهویه مطبوع در شیراز نسبت به هوای خارج شده، ایجاد پرده هوا با سرعت بالا و ثابت است. در این نوع طراحی جدید، الگوی خاصی برای محیط داخلی حفره سیستم تهویه مطبوع در شیراز در نظر می گیرند که در آن با افزایش طول لبه پایینی سیستم تهویه مطبوع در شیراز، عمل جذب و نگهداری ستون حرارتی با کیفیت بهتری انجام شود. غالبا طراحی سیستم تهویه مطبوع در شیرازهای اتصال کوتاه با چنین ویژگیهایی صورت می گیرد. هوای تهویه شده فضایی که در آن سیستم تهویه مطبوع در شیراز در حال کار کردن است نباید از این موارد بیشتر شود: الف. جریان هوای مورد نیاز برای گرم یا سرد کردن فضا، ب. جریان هوای خارج شده از سیستم تهویه مطبوع در شیراز، منهای هوای انتقالی از فضاهای مجاور. هوای انتقالی در واقع بخشی از هوای تهویه شده بیرون است که برای حفظ تعادل فشار فضاهای مجاور و همینطور خروج هوا از فضاهایی مثل سرویس های بهداشتی مورد نیاز نیست. دلیل اینکه هوای تهویه شده نباید از موارد فوق بیشتر شود این است که حجم هوای انتقالی که از فضای بیرون وارد شده و تا آن لحظه سرد یا گرم شده است بالا رفته تا کمکی برای هوای جابجا شده و ورودی به داخل سیستم تهویه مطبوع در شیراز باشد؛ در نتیجه بخش تولید هوای جبرانی در سیستم تهویه مطبوع در شیراز MAU انرژی کمتری مصرف می کند. در برخی موارد، فن ها یا داکت های انتقال طوری طراحی می شوند که خودبخد این نیاز را تأمین کنند، اما در موارد دیگر افزایش یک واحد MAU دیگر در طراحی سیستم تهویه مطبوع در شیراز می تواند مقرون به صرفه تر باشد؛ مخصوصا که از دید حرفه ای، طراح می بایست وجود هوای انتقالی را کلا صفر در نظر بگیرد و یا احتمال دهد هوای انتقالی فضاهای مجاور با عملکرد اگزاست سیستم تهویه مطبوع در شیراز مطابق نیستند تا در این صورت موارد استثنا پیش نیاید. اگر تجهیزات کلی یک تجاری دارای سیستم تهویه مطبوع در شیرازهایی با مجموعه هوای خروجی بیشتر از ۵,۰۰۰ cfm باشد، بنابراین میزان هوای خروجی هر یک از سیستم تهویه مطبوع در شیرازها باید با جداول اینترنتی مطابقت داشته باشد. برای مثال اگر در رستوران، یک سیستم تهویه مطبوع در شیراز سقفی تک برای چند تجهیزات آشپزی با روش های مختلف از قبیل فر، جوجه گردان و اجاق گاز مورد استفاده قرار بگیرد، بنابراین حداکثر حجم هوای خروجی برای هر یک از آن وسایل، نباید از مقادیر مشخص شده در جدول بیشتر شود.
فیلترهای سیستم تهویه مطبوع در شیراز
فیلترها، نقشی اساسی در سیستم های تهویه مطبوع شیراز دارند. اگر به وموقع تعویض نشوند، کارآیی دستگاه را به طرز چشمگیری کاهش می دهند. در برخی موارد حتی می تواند خرابی نیز به بار بیاورد. پس بهتر است هنگام مراجعه به شرکت تهویه مطبوع در شیراز، هر انچه که لازم است را همان ابتدا تهیه کنید که در زمان و موعد مقرر بتوانید از آن بهره ببرید. برای نمونه همان طور که در اینجا گفته شده، فیلترها، همواره یک عمر مفیدی دارند که پس از آن می بایست نسبت به تعویض و تغییرشان اقدام کرد. شرکت تهویه مطبوع در شیراز تماما عرضه کننده محصولات با کیفیتی است که می تواند سالیان سال، عمل تهویه مطبوع در شیراز را برای شما انجام دهد. پس با خیال راحت اجرای تهویه مطبوع در شیراز را به ما بسپارید. همانطور که پیشتر گفته شد، این محصولات، دارای فیلتر هایی هستند که با استفاده از این فیلتر به پاکیزه نگاه داشتن هوای محیط کمک خواهند کرد. اما این فیلتر ها چند دسته هستند و از چه ویژگی هایی برخوردارند.
پیش فیلتر: پیش فیلتر سیستم تهویه مطبوع در شیراز قابل شست و شو بوده و در صورت قرارگیری در سیستم تهویه مطبوع در شیراز، ذرات ریز و درشت تر نظیر پرز، موی حیوانات، ذرات معلق و ذرات آلرژی زا را جذب می نماید.
فیلتر پلاسما (ESP): این قطعه همانطور که از نامش پیداست با استفاده از بار الکتریکی ایجاد کرده، می تواند ذرات ریز و معلق در هوا به خوبی جذب خود کند.
فیلتر کربن فعال: فیلتر کربن فعال (اکتیو) در دستگاه های شرکت تهویه مطبوع در شیراز هوا اعم از دستگاه های شرکت تهویه مطبوع در شیراز هوای خانگی با سطح تماس بسیار بالا گازهای مضر نظیر فرم آلئید و H۲S و NH۳، انواع بوها و آلاینده های شیمیایی نظیر دود و بوی سیگار، بوی مواد شیمیایی و اسپری ها را جذب می نماید. کربن فعال، از یک ساختار شیمایی بسیار خاص برخوردار است که موجب جذب آلاینده های هوایی خواهد بود. این قطعه به کار برده شده در دستگاه های شرکت تهویه مطبوع در شیراز هوا، به دلیل سازگاری با محیط زیست، بهترین انتخاب برای حذف آلاینده های شیمایی هستند.
فیلتر هپا: نام این فیلتر از حروف کلمات High Efficiency Particular Arresting به معنی توان بالای گرفتنی ذرات تشکیل شده است. همانطور که از نام این قطعه پیداست می تواند تا ۹۸ درصد از ذرات موجود در هوا را از میان برده و هوایی پاکیزه و شفاف را تولید کند. این قطعه هرچه دارای ضخامت و قطر بیشتری باشد، از کیفیت بالاتری برخوردار است. این فیلتر ها با طراحی و قابلیت خاص خود به عنوان معروف ترین فیلتر ها شرکت تهویه مطبوع در شیراز هوا برای سیستم های شرکت تهویه مطبوع در شیراز هوای بیمارستانی شناخته می شوند.
لامپ مولد اشعه ماوراء بنفش: همانطور که از اشعه های UV انتظار داریم، در این دستگاه ها نیز تابش این اشعه سبب از میان بردن میکروارگانیسم های موجود در هوا را از میان خواهد برد. این میکروارگانسیم ها شامل انواع باکتری ، ویروس ها و قارچ ها به میزان بسیار بالایی بر سلامت انسان نقش دارند. این اشعه ها می توانند به خوبی به حذف این عوامل بیماری زا بپردازند.
فیلتر هگا: فیلتر دی اکسید تیتانیوم یا کاتالیزر نوری در سیستم تهویه مطبوع در شیراز (Tio۲): این فیلتر از ماده نیمه رسانای دی اکسید تیتانیوم ساخته شده است. فیلتر کاتالیزر نوری در سیستم تهویه مطبوع در شیراز به همراه لامپ UV از آخرین و پیشرفته ترین فیلترهای موجود در دنیا بوده که بهترین جاذب آلاینده های گازی شکل و بخارات شیمیایی نظیر بنزن و آلاینده های گازی شکل ناشی از خودروها و مانع از فعال شدن ویروس می باشد.
مولد یون منفی: از مهم ترین بخش های دستگاه های شرکت تهویه مطبوع در شیراز هواست. این قطعه با توجه به این موضوع که بیشتر آلودگی های موجود در هوا دارای یون مثبت بوده اند فعال می کند. این قطعه با تولید بار منفی، یون های مثبت را به خود جذب کرده و ذرات سنگین تری را تولید می کند که توانایی معلق ماندن در هوا را ندارد. این ذرات پس از تبدیل شدن به حالت بی باری اثرات منفی بر بدن انسان را از دست داده و به عنوان ذراتی بی اثر بر زمین نشست خواهند کرد. از طرفی این قطعه با تولید یون های منفی می تواند در تامین سیستم تنفسی نیز اثر گذار باشد. نکته دیگر این است که این یون های منفی باعث لطیف تر شدن هوای خواهند شد.
تقریبا می توان ادعا کرد که مدل های بسیار زیاد و متنوعی خدمتتان معرفی شد. هم چنین در بخش انتهایی انواع سیتسم تهویه مطبوع در شیراز، به تشریح یکی از قطعات کاربردی در این قبیل کالاها پرداختیم. این توضیحات جامع و کامل، نشان از تبحر شرکت تهویه مطبوع در شیراز است. ما برآنیم که گوی سبقت را از سایرین برباییم و به بزرگترین و بهترین شرکت تهویه مطبوع در شیراز تبدیل شویم. به همین دلیل برای اثبات  برادری خود به شما، جامع ترین نوشتار ممکن پیرامون شرکت تهویه مطبوع در شیراز و فارس را تقدیم حضورتان کرده ایم. باشد که بخوانید و نکته های بسیاری  از آن یاد بگیرید.


راهنمای خرید سیستم تهویه مطبوع در شیراز

زمانی که قصد خرید کالایی را داشته باشید، بهتر است از قبل، با یک سری اصول و قواعد آشنا باشید. به همین سبب تصمیم گرفتیم تا چند کلمه ای در این باب مطرح سازیم. راهنمای خرید سیستم تهویه مطبوع در شیراز، هم به کار افرادی می آید که قصد تهیه تنها یک قلم کالا را دارند و هم به کار افرادی می آید که پروژه های بزرگتری برای پیاده سازی در دست اجرا دارند. شاید هم برنامه شما برای امروز و فردا نباشد و تنها بخواهید کمی با بازار شرکت های فعال در زمینه تهویه مطبوع شیراز آشنا شوید. به هر ترتیب ممکن، این راهنمای خرید سیستم تهویه مطبوع در شیراز حاوی نکات مهم و خوبی می باشد و نظر خوانندگان را به خود جلب خواهد کرد. شرکت تهویه مطبوع در شیراز تلاش کرده تا هم به صورت کلی و هم به صورت جزئی به مباحث این بخش بپردازد و اطلاع رسانی های لازم را انجام بدهد. یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین سیستم های سرمایش و گرمایش در دنیا، سیستم های تهویه مطبوع هستند. اما سوالی که برای بسیاری از خریداران و مصرف کنندگان وجود دارد این است که از کدام محصول، از کدام برند و با کدام ظرفیت باید استفاده کرد؟ اما همانطور که همه می دانند، سیستم تهویه مطبوع ها در واقع یک مبدل انرژی از آب به هوا هستند که به طور ساده به اجزایی از جمله کویل، موتور و فن دمنده تجزیه خواهند شد. این محصولات، دارای انواع بسیار مختلفی از نظر محل جای گیری، شکل ظاهری و حتی کاربرد می باشند که می توان از مهم ترین تقسیم بندی های آن به انواع: سقفی، کاستی سقفی، دیواری، زمینی و کانالی اشاره داشت. با خرید فن کوئل در شیراز همراه ما باشید. فن کوئل ساده معمولا تک کویل یا دو لوله‌ای می‌باشند و به طور همزمان قابلیت تغییر وضعیت از حالت سرما به گرما را ندارند مگر در حالتی با نصب شیرهای برقی چهار راهه. سیستم تهویه مطبوع در شیراز با عبور هوا از میان کوئل مسی حاوی آب سرد در تابستان و کویل حاوی آب گرم در زمستان، وظیفه ی تأمین هوای خنک و هوای گرم در فصول مختلف سال را به عهده دارند. به طور کلی استفاده از فن کوئل، در مواردی که دمای هر یک از فضاها به طور جداگانه کنترل شود و همچنین از انتقال و جا به جایی هوا و آلودگی احتمالی بین فضاهای مختلف یک واحد یا یک ساختمان، جلوگیری به عمل آید؛ گزینه مناسبی است. عوال مهم و تاثیر گذار برای خرید یک سیستم تهویه مطبوع در شیراز با توجه به گرم تر شدن کره زمین و در نتیجه آن گرم تر شدن تابستان ها داشتن یک وسیله سرمایشی مناسب اجتناب ناپذیر خواهد بود. تهویه مطبوع آبی و تهویه مطبوع های گازی دو نوع از تجهیزات سرمایشی هستند که در بازار موجود هستند. شرکت تهویه مطبوع در شیراز با چندین سال تجربه موفق در بازار، بهترین سیستم موجود را به شما پیشنهاد خواهد داد و خیال شما را راحت خواهد کرد. با توجه به پیشرفت های زیادی که در زمینه ساخت تهویه مطبوع های گازی شده و همچنین ویژگی و امکانات به روزی که در این نوع تجهیزات تعبیه شده اقبال عمومی را به سمت سوی خود کشانده است. همیشه در ابتدای خرید یک سیستم تهویه مطبوع با طیفی از این دست سوال ها روبرو هستیم که ما چه نوع سیستم تهویه مطبوع بخریم با چه قدرت و توانی و … ما در زیر قصد داریم به صورت کامل راهنمای خرید سیستم تهویه مطبوع را شرح دهیم. کافی است اعتماد را سرلوحه خود قرار دهید و به ما مراجعه کنید. در هنگام خرید باید توجه داشته باشیم خدمات تهویه مطبوعی که می خریم در چه سطحی است تا در زمان بروز عیب بتوانیم بدون درد سر با مراجعه به نمایندگی به رفع عیب کالایمان بپردازیم. معمولا تهویه مطبوع هایی که در بازار به صورت قاچاق موجود است فاقد خدمات معتبر ضمانت نامه ای هستند و قیمت کمتری هم دارند. از یاد نبرید که برای این دست کالا ها در مواقع خرابی امکان نبود قطعات برای تعمیر و یا احیانا تعویض وجود دارد. اگر این راهنمای خرید برای شما چندان قابل فهم نبود، بهتر است با متخصصین شرکت تهویه مطبوع در شیراز هم کلام شویم تا به صورت عملیاتی تر با شما صحبت کنند.
خرید اینترنتی سیستم تهویه مطبوع در شیراز از شرکت تهویه مطبوع در شیراز
این روزها تمامی شرکت های تهویه مطبوع در شیراز در تلاش اند تا سامانه های مجازی خود را راه اندازی کنند. مثل همیشه ما پیش دستی کردیم و به عنوان زبده ترین شرکت تهویه مطبوع در شیراز، فعالیت های آنلاین خود را آغاز نمودیم تا شما نیز به سادگی هر چه تمام تر بتوانید اقلام مورد نیاز خود را از ما تهیه کنید. مانا تهویه به عنوان اصلی ترین و کامل ترین فروشگاه اینترنتی فعال در میان شرکت های تهویه مطبوع در شیراز افتخار دارد تا با در اختیار گرفتن برترین کادر کشوری به ارائه بهترین محصولات به ویژه بهترین دستگاه های شرکت تهویه مطبوع در شیراز بپردازد. در این فروشگاه می توان انواع این سیستم ها را تولید شده توسط برند های مطرح خارجی مشاهده کرد. بزرگترین افتخار مانا تهویه، ایجاد فرایندی است که در آن قیمت محصولات نسبت به سایر فروشگاه های آنلاین و سنتی بسیار نزولی تر باشد. برای اطلاع از قیمت و خرید تمامی محصولات مانا تهویه می توانید در غرفه های متنوع این فروشگاه گشت و گذار کنید. چناچه به راهنمایی نیاز داشتید، پشتیبانان حرفه ای ما در خدمت شما خواهند بود و ابهامات شما را نسبت به شرکت تهویه مطبوع در شیراز برطرف خواهند کرد.


قیمت تهویه مطبوع در شیراز

شرکت تهویه مطبوع در شیراز و فارس به خوبی می داند که برای رقابت در بازار، باید قیمت خوبی را به مشتریان خود ارائه کند. پس بیایید قیمت تهویه مطبوع در شیراز را به بحث بگذاریم. اولین نکته که شاید مهم ترین نکته هم باشد، برگرفته از یک ضرب المثل قدیمی است که می گوید هر چه قدر پول بدهی، همان مقدار هم آش میخوری. لطفا اشتباه برداشت نکنید، هدف ما از بیان این جمله این است که بخواهیم همین ابتدای کار بگوییم که باید با هزینه ها کنار بیایید و اصلا دقتی به قیمت تهویه مطبوع در شیراز نداشته باشید. بیشتر هدف ما، اشاره به کیفیتی است که از سمت شرکت تهویه مطبوع در شیراز ارائه می شود. اگر شما به دنبال خدمات باکیفیت باشید، ناچارا باید نسبت به سایر شرکت ها، هزینه بیشتری پرداخت کنید. اگر کمی دوراندیش باشید درک این مسئله بسیار ساده خواهد بود. قیمت تهویه مطبوع در شیراز چه پایین باشد چه بالا، شما می بایست ابتدا به بودجه در دسترس و سپس به خواسته های خود دقت کنید. یک چیز را فراموش نکنید. کمتر هزینه کردن همیشه یک برد اقتصادی محسوب نمی شود. گاهی اوقات با پرداخت مبالغ کمتر، شما مجبور می شوید جایی دیگر این هزینه ها را پرداخت کنید. مثال بزنیم، مژلا ممکن است برای تعمیرات، سرویس و یا حتی تهیه ی دوباره دستگاه دوباره دست به جیب شوید و مبالغی را به شرکت تهویه مطبوع در شیراز پرداخت کنید. پس حواستان را حتما جمع کنید. همیشه اولین مشخصه برای خرید سیستم تهویه مطبوع قیمت آن ها هستند. اشتباه رایجی که در اینجا وجود دارد این است که افراد فکر می کنند تهویه مطبوع های گازی گران تر از تهویه مطبوع های آبی هستند. باید این دسته متوجه باشند که تهویه مطبوع های گازی امکانات بسیار وسیع تری در مقایسه تهویه مطبوع های آبی دارند . خیلی از آن ها قادر هستند جدای از سرمایش، گرمایش نیز داشته باشند که شما را از خرید وسایل گرمازا در فصول سرد سال راحت می کند. همچنین تهویه مطبوع های گازی توانایی تصفیه هوا را دارند ، اغلب آن ها باکتری های هوا را از بین می برند و حکم تصفیه کننده هوا را دارند. توانایی خنک کاری و قدرت آن ها بسیار بالاتر از تهویه مطبوع های آبی است و بسیاری از ویژگی های فنی و رفاهی دیگر. شرکت تهویه مطبوع در شیراز در نظر دارد بالاترین کیفیت را با مناسب ترین قیمت ممکن تقدیم حضورتان کند. رضایت شما، در صدر اولویت های ماست.
عوامل موثر بر قیمت تهویه مطبوع در شیراز
اگر کیفیت محصول ارا فاکتور بگیریم، دیگر چه عواملی بر قیمت تهویه مطبوع در شیراز اثر می گذارند. قیمت یک کالا، تنها به مبدا ساخت، برند و قطعات آن بر می گردد اما زمانی که از دیدگاه یک خریدار به آن نگاه کنیم، ماجرا طور دیگری خواهد بود. خریدار تهویه مطبوع شیراز باید ببنید که تهویه مطبوع را برای کجا نیاز دارد و اصلا هدف او از تهیه دستگاه چیست. شرکت تهویه مطبوع در شیراز عقیده دارد که عوامل زیر بر قیمت تاثیر گذار خواهند بود:
شرایط اتاق و ابعاد و متراژ: یکی از فاکتورهای اولیه و مهم در خرید تهویه مطبوع های گازی ابعاد محلی است که قرار است تهویه مطبوع جهت سرمایش در آن نصب شود. بی شک این عامل اثر مستقیم نیز بر روی قیمت تمام شده خواهد گذاشت. گاهی ما برای یک محدوده کوچک تهویه مطبوعی با قدرت چند برابر خریداری می کنیم و بعد از آن مجبور هستیم فقط با درجه کم از تهویه مطبوعمان استفاده کنیم که در این شرایط قطعا ضرر خواهیم کرد.
تعداد پنجره ها داشتن پنجره های بیشتر و دو جداره یا معمولی بودن آن ها در فرایند سرمایش تاثیر گذار خواهد بود. وقتی درب یا پنجره ای باز باشد در حقیقت تهویه مطبوع باید آن محیط را هم خنک کند.
وسایل تولید گرما مورد دیگری که ذکر آن بر انتخاب قدرت سیستم تهویه مطبوع تاثیر گذار است وسایلی از قبیل لامپ ها و روشنایی ها، دستگاه های کپی و رایانه ها است. این قبیل دستگاه ها در هنگام کار گرمای زیادی تولید می کنند که بر توان سرمایشی تهویه مطبوع ها تاثیر گذار خواهد بود.
کمپرسور نوع موتور به کار رفته در تهویه مطبوع های گازی متفاوت است. بهتر است با نگاهی عملیاتی، این موضوع را بیش از پیش برای شما خواننده گرامی تبیین کنیم. هنر ما در همین چیزهاست؛ روشن کردن مسائلی که هر کسی از عهده آن بر نمی آید. برای مثال: سیلندر پیستونی یا رفت و برگشتی. کمپرسور روتاری. که جهت استفاده خانگی مناسب هستند و بازدهی بهتری به نسبت سیلندر پیستونی دارند. کمپرسورهای روتاری صدا کمتری نیز تولید می کنند. کمپرسور اسکرال. عموما برای ظرفیت های بالا مانند ۲۴۰۰۰ تا ۹۶۰۰۰ بی تی یو ساخته می شوند.
انتخاب میزان BTU سیستم تهویه مطبوع: BTU مخفف کلمه British Thermal Unit به معنی واحد اندازه گیری انرژی حرارتی در سیستم انگلیسی است . برای خرید سیستم تهویه مطبوع باید BTU مناسب با تمام شرایط بالا را در نظر گرفت تا با توجه به هزینه ای که می پردازیم بهترین و مناسبترین قدرت را خریداری نماییم. باید توجه داشت تهویه مطبوع بزرگ تر و پر قدرت تر BTU بالاتر همیشه بدین معنی نیست که بهتر است. تهویه مطبوع های بزگتر به نسبت مصرف بالاتری دارند. ما باید تهویه مطبوع با ظرفیت مناسب محل مورد نظرمان را انتخاب کنیم تا ضمن هزینه به جا از تمام قدرت و امکانات آن بهره بری کنیم. جهت انتخاب تهویه مطبوعگازی با ظرفیت منطبق و هماهنگ با ابعاد محلی که قصد دارید تهویه مطبوع را در آن نصب کنید، متراژ محل یا اتاق مورد نظر را اندازه‌گیری کرده و با توجه به جدول زیر تهویه مطبوعگازی با ظرفیت مناسب را انتخاب کنیم: جدول محاسبه ظرفیت تهویه مطبوع با توجه به ابعاد محیط ضمانت نامه (گارانتی) ضمانت کالا و در کنار آن خدمات پس از فروش مهم ترین مشخصه برای یک سیستم تهویه مطبوع به شمار می رود.
قیمت محصولات تهویه مطبوع در شیراز به میزان بسیار زیادی وابسته به ظرفیت، نوع و برند آن است. از این رو بسیاری از افراد، با مشاهده قیمت پایین کالاهای قاچاق و غیر اصل، فریب خورده و به این نکته توجه نمی کنند که این کالاها دارای ضمانت نامه و گارانتی معتبر نمی باشند. شرکت تهویه مطبوع در شیراز به عنوان بزرگترین و مجهز ترین فروشگاه اینترنتی فعال در حوزه سیستم های تهویه مطبوع در شیراز افتخار دارد تا تمامی محصولات موجود در غرفه های خود را با نازل ترین قیمت و در عین حال با ضمانت نامه و گارانتی معتبر شرکتی عرضه دارد. این فروشگاه با حذف واسطه های اضافی نقش پر رنگی در کاهش هزینه ها ایفا کرده است. در غرفه سیستم تهویه مطبوع در شیراز های اسپلیت های دیواری می توان به انواع برند های ایرانی و خارجی از جمله هیتکسا، آدیسا، کام فور تی، هایدرو و بسیاری از برند های دیگر اشاره کرد. از این رو پیش از اقدام برای خرید تهویه مطبوع در شیراز از شرکت تهویه مطبوع در شیراز با مشاورین ما در تماس باشید.

شرکت تهویه مطبوع در شیراز و فارس - مانا تهویه نقش جهان

فروش تهویه مطبوع در شیراز

فروش تهویه مطبوع در شیراز از زمانی که ساخت و سازها بیشتر شده، رونق یافته است. شهرهای بزرگی مثل شیراز که جمعیت بیشتری را درون خود جای داده اند، مسلما به فروشندگان بیشتری نیاز دارند. شرکت تهویه مطبوع در شیراز با تکیه بر داشن فنی خود، هم اکنون از بزرگترین مجریان فروش تهویه مطبوع در شیراز می باشد و می تواند در تمامی محیط های نیازمند تهویه، خدمات رسانی کند. پس بدون فوت وقت دست به کار شوید و قرار ملاقات و کار را با شرکت تهویه مطبوع در شیراز هماهنگ کنید. امروز نمی توان جلوی افزایش قیمت ها را گرفت و به هر میزان که دیرتر به سراغ ما بیایید، باید انتظار قیمت های جدید و متاسفانه بالاتر را کشید. یکی از مهم ترین دغدغه های شرکت های تهویه مطبوع در شیراز و به طور کلی افرادی که به دنبال استفاده از سیستم های تهویه مطبوع هستند این موضوع است که آیا می توان از هر پلتفرمی برای تهیه و خرید محصول مورد نیاز استفاده کرد؟ آیا تمامی فروشگاه های اینترنتی معتبر هستند؟ فروشگاه اینترنتی مانا تهویه به عنوان یکی از اصلی ترین فروشگاه های اینترنتی فعال در حوزه شرکت تهویه مطبوع در شیراز، افتخار دارد تا با در اختیار گرفتن برترین و مجرب ترین کارشناسان حوزه تهویه مطبوع در کنار اخذ نمایندگی انحصاری فروش بسیاری از برند های ایرانی و خارجی از محصولات پر کاربرد، به ارائه محصولاتی بپردازد که بسیار کارآمد بوده و قیمت تمامی کالا ها را بسیار نازل تر از بازار نگه دارد. البته در باکس بالا پیرامون قیمت صحبت های مفصلی به میان آوردیم و به شما گوشزد کردیم که قیمت بالا و قیمت پایین هر کدام چه معنی یا معنایی می دهند. مهم کارآیی دستگاه است. تنوع بالای فروش کالا به ویژه انواع سیستم تهویه مطبوع به طور معمول، مدل های زمینی، محصولاتی هستند که هوا را به صورت بالا زن و یا مورب به فضا انتقال می دهند، از طرفی فن کوئل سقفی، با مدل هایی نظیر کابین دار و بدون کابین و در سقف ماذب نصب می گردند. شرکت تهویه مطبوع در شیراز به عنوان یک عامل فروش مجرب در سراسر کشور، همواره به مقوله تنوع اهمیت ویژه ای می دهد و سعی می کند بهترین ها را در اختیار مخاطبانش قرار دهد. مدل های کاستی نوعی از سیستم تهویه مطبوع های سقفی هستند که قسمت کویل آن‌ها در بالای سقف کاذب نصب می‌ شود و کنترل دما و سرعت دور آن ها علاوه بر ترموستات اتاقی، توسط ریموت کنترل نیز قابل انجام است. مدل های کاستی سقفی از نظر نحوه هوادهی، دارای انواع یک طرفه و چهار طرفه و از نظر لوله ‌های متصل نیز دارای انواع دو لوله ای و چهار لوله ای می باشد. تمامی محصولات از برند های معتبر ایرانی و خارجی را می توان در شرکت تهویه مطبوع در شیراز مشاهده و محصولات مورد نیاز را خریداری کرد. تا زمانی که جان در بدن داشته باشیم به فروش تهویه مطبوع در شیراز خواهیم پرداخت؛ چرا که می دانیم ما عرضه کننده مرغوب ترین کالاهای ممکن هستیم. شما نیز با نظرات خود، شرکت تهویه مطبوع در شیراز را راهنمایی کنید.


راهکارهای کاهش مصرف برق سیستم تهویه مطبوع شیراز

بگذارید ابتدا یک مسئله را برای شما روشن کنیم. تهویه مطبوع شیراز در مقایسه با سیستم های ساده، پرمصرف تر می باشد اما راندمان آن، به هیچ عنوان با سیستم های قدیمی قابل مقایسه نیست. این طور گما مبرید که با تهیه یک کالا از شرکت تهویه مطبوع در شیراز، قرار است قبض های سنگین گریبان گیر شما بشود؛ خیر. هزینه های پرداختی کاملا معقول و منطقی هستند. با این حال از آنجا که رسالت شرکت تهویه مطبوع در شیراز، نشر مطالب مفید است، راهکارهای کاهش مصرف برق سیستم تهویه مطبوع شیراز را هم به شما اطلاع داد ایم. کافی است این موارد را رعایت کنید و درصد تاثیر گذاری آن را ثبت نمایید. خواهید دید که چقدر در مصرف صرفه جویی شده و هزینه های چقدر پایین آمده است. بر خلاف تصور مردم که سیستم تهویه مطبوع در شیراز را تجهیزاتی بسیار پر مصرف می دانند، این وسایل پر مصرف نیستند. شرکت تهویه مطبوع در شیراز اذعان دارد که باید توجه کرد که مثلا مقایسه میزان برق مصرفی یک اسپلیت دیواری تک پانل با کولر آبی خیلی منطقی نیست. چرا که اساسا میزان سرمایش یک اسپلیت دیواری با یک کولر آبی در هم رده خودش بسیار بالاتر و هوای مطبوع تولیدی آن چندین برابر است. سرمایش تولیدی کولر های گازی به نحوی است که حتی ما نیاز پیدا می کنیم مدتی آن ها ا خاموش کنیم. اما روی هم رفته برای مدیریت و کاهش مصرف برق سیستم تهویه مطبوع باید نکاتی را مد نظر داشت که در زیر به برخی از موارد مهم اشاره می کنیم. کاهش مصرف انرژی در تابستان که فصل زیبای تعطیلات و خاطرات خوب است؛ حائز اهمیت است. در این فصل چالش کنار آمدن با گرمای طاقت فرسا و در کنار آن پایین نگه داشتن هزینه های انرژی هر ساله سخت تر می شود. از آنجا که کشور ما روز به روز گرمتر می شود، روش های قدیمی سرمایش خیلی کارا به نظر نمی‌رسد. کولرهای آبی و پنکه ها کم کم جای خود را به انواع کولر گازی می دهد، سیستم هایی که اکثر ما آشنایی کمی با کارکرد آنها داریم. دغدغه بسیاری از هموطنان عزیز هزینه مصرف انرژی این سیستم های جدید و در نتیجه کاهش مصرف انرژی است. در ادامه چند راهکار موثر برای کاهش مصرف انرژی از سمت شرکت تهویه مطبوع در شیراز ارایه شده است.
قبل از خرید سیستم تهویه مطبوع در شیراز: در هنگام خرید سیستم تهویه مطبوع مدل های با مصرف انرژی پایینتر را تهیه کنید، به تناسب متراژ محیط ظرفیت صحیح سیستم تهویه مطبوع بی تی یو را انتخاب کنید . خرید سیستم تهویه مطبوع با ظرفیت بیشتر یا حتی کمتر از نیاز سبب افزایش مصرف بیست درصدی برق خواهد شد، سیستم های تهویه مطبوع عموما به سه دسته سرد سیری T۱، معتدل T۲ و گرم سیری T۳ دسته بندی می شوند. در زمان خرید با توجه به آب و هوای منطقه ای محل سکونت دستگاه را انتخاب کنید. کلاس آب و هوای سیستم تهویه مطبوع معمولا بر روی بسته بندی آن درج شده است.
بعد از خرید سیستم تهویه مطبوع در شیراز: از سیستم های تهویه مطبوع در زمان اوج شلوغی مصرف برق خودکاری کنید . زمان اوج مصرف برق در ایران حدودا بین ساعات هجده تا بیست و دو است، سعی کنید همزمان از چندین وسیله برقی پر مصرف مانند ماشین لباسشویی اتو و … در هنگام کارکرد سیستم تهویه مطبوع خودداری کنید، واحد بیرونی سیستم تهویه مطبوع حتما باید در زیر سایه بان قرار گیرد. این کار سبب می شود ده درصد کاهش مصرف برق داشته باشیم، دمای آسایش انسان بین بیست تا بیست و چهار ساعت است، پس سعی کنید دمای این تجهیزات تهویه مطبوع را در این محدوده تنظیم کنید، خوشبختانه کولر های گازی و اسپلیت ها به زمان سنج مجهز شده اند، پس با دادن برنامه زمانی مناسب آن ها را روشن کنید تا از روشن بودن دایم آن ها جلوگیری شود، با بستن درب و پنجره ها در زمان روشن بودن اسپلیت ها از هدر رفت دما جلوگیری کنید، به صورت منظم با تمیز کردن فیلتر هوای اسپلیت ها ضمن استفاده از هوای تمیز، بازده سیستم تهویه مطبوعیتان را افزایش دهید.
کاهش مصرف انرژی در شب با خاموش کردن سیستم تهویه مطبوع شیراز: این راهکار مثل روز روشن است. روزها سیستم خنک کننده را روشن بگذارید و شب ها خاموش کنید. منطق هم همین طور حکم می کند، چرا که هوای عصر طبعا خنک تر است و با خاموش کردن سیستم و باز نمودن یک پنجره می توان از آن بهره برداری بهینه کرد. شاید شانس با شما یار بود و نسیم خنکی از پنجره بیشتر کمکتان کرد.
نقش ترموستات و تایمر، تنظیم و ذخیره در کاهش مصرف انرژی سیستم تهویه مطبوع شیراز: برای کاهش مصرف انرژی و مبالغ قبوض هر درجه دما حایز اهمیت است. یکی از بهترین روش های بهینه سازی استفاده از انرژی تنظیم ترموستات در دمایی است که فشار زیادی به سیستم وارد نمی کند اما همچنان رضایت خاطر شما را نیز فراهم می آورد. برای مثال دمایی بین بیست و دو تا بیست و چهار درجه سیلسیوس مناسب خواهد بود. به خاطر داشته باشید که هر درجه اضافه متضمن هزینه اضافی خواهد بود. بنابراین از تنظیم دما روی درجات خیلی پایین پرهیز نمایید. حتی یک درجه گرمتر از دمای مورد نظر می تواند تا ده درصد هزینه انرژی را کاهش دهد. به عنوان یک قانون ترموستات را پایین تر از دمای حداکثر هشت درجه متفات از دمای بیرون تنظیم نکنید اگر دمای بیرون سی درجه باشد، درجه داخل را بر بیست و دو تا بیست و سه درجه قرار دهید. در راستای کاهش مبالغ قبوض، نه تنها از یک ترموستات کمک بگیرید، بلکه بهتر است ترموستاتی انتخاب کنید که تایمر داخلی داشته باشد؛ با این روش نه تنها درجه دما بلکه زمان کارکرد سیستم هم کنترل می شود. بدین ترتیب حداکثر بهره وری از انرژی فراهم خواهد شد. برای کاهش مصرف انرژی انتخاب سیستمی که به طور خودکار این تنظیمات را انجام می دهد، منطقی ترین راه به نظر می رسد.
از سایه سود ببرید: سایه، سایه و بازهم سایه. راه حل آسان و کم مصرف کاهش انرژی خواهد بود. با استفاده از سایه از انرژی حرارتی خورشید دور می مانید و سیستم خنک کننده لازم نیست با حداکثر قدرت کار کند. این روش ساده و کم هزینه است. در روزهای داغ تابستان شما نمی توانید خورشید را خاموش کنید اما با ایجاد سایه به هر نحوی، مانند استفاده از پرده، سایه بان، می توانید از گرمای حاصله دور بمانید. ابتدا، پرده ها، سایه بان هاو … را بکشید و به هر طریقی انوار زیبای خورشید را بیرون نگه دارید؛پنجره ها را پوشیده نگهدارید. برای پنجره های رو به آفتاب پرده ها یا پوشش هایی با رنگ های منعکس کننده نور، کمک شایانی به دفع حرارت می کند. با بستن پنجره ها و کشیدن پرده ها، هوای گرم و اشعه های خورشید بیرون می مانند، پس سیستم خنک کننده هوا برای حفظ دمای دلخواه نیاز نیست تمام مدت کار کند. در پنجره هایی که عایق بندی مناسبی دارند، جذب گرما به طور چشمگیری کاهش می یابد. حتی پنجره های رنگ شده نیز تا حتی از ورود گرمای خورشید به داخل سیستم جلوگیری می کنند. با روش های متفاوتی می توان سایه ایجاد کرد، یکی از بهترین این راه ها کاشتن درخت یا استفاده از درختچه های مصنوعی یا سایه بان است.
سیستم هایی که گرما تولید می کنند با هدف بهبود عملکرد سیستم تهویه مطبوع شیراز خاموش کنید: تلویزیون، کامپیوتر، پرینتر، آباژور کنار سالن، فر آشپزخانه، …. همه و همه منابع اصلی تولید گرما در خانه هستند و فشار زیادی به سیستم خنک کننده وارد می کنند. با خاموش کردن این منابع در کاهش مصرف انرژی به صورت چشمگیری موثر هستند. به اطراف خود نگاهی بیندازید، وسایل زیادی خواهید یافت که با خاموش کردن آنها گرمای زیادی از محیط حذف می شود. به طور مثال به جای اجاق گاز آشپزخانه از باربیکیو بالکن استفاده کنید. یا غذاهایی که احتیاج به پخت و پز ندارند را انتخاب کنید. اجاق گرمای زیادی به محیط خانه تحمیل می کند. در نتیجه هزینه انرژی نیز بالا می رود.
برای کاهش هزینه ها و کاهش مصرف انرژی سیستم تهویه مطبوع شیراز را تمیز نگه دارید: در نهایت راز کاهش قبوض تابستان سرویس‌کاری مرتب سیستم تهویه مطبوع است. تمیز کردن یا در صورت لزوم تعویض فیلترها کارکرد سیستم را در سطح بهینه نگه می دارد. فیلترهای کثیف فشار مضاعف به موتورها تحمیل می کنند که نتیجه آن در مورد هر دستگاهی افزایش محسوس سطح مصرف انرژی و به تبع آن افزایش مبالغ قبوض خواهد بود.
شک نداشته باشید که مبالغ پرداختی شما برای تهویه مطبوع شیراز، به هیچ عنوان ولخرجی به شمار نمی آید و دقیقا در نقطه مقابل آن است. شما اتفاقا محصولی را از شرکت تهویه مطبوع شیراز تهیه کرده اید که چندین سال، کیفیت و رفاه زندگی شما را تضمین می کند و از آن سمت کاملا راندمان و خروجی مثبتی هم دارد. آری، قضیه این گونه است. چنانچه در این خصوص نیاز به تحقیقات بیشتر داشته، به بخش رضایت مشتریان شرکت تهویه مطبوع در شیراز مراجعه نمایید.


اشتباهات رایج هنگام کار با سیستم تهویه مطبوع در شیراز

از آنجا که هدف شرکت تهویه مطبوع در شیراز فقط فروش محصولات نیست، یک سری اشتباهات رایج هنگام کار با سیستم تهویه مطبوع در شیراز را محض اطلاع شما آماده کرده ایم. این جملات حاصل چندین سال کار و تجربه و تعامل با مشتریان مختلف در بازار است. خوب به آن ها توجه کنید و سعی کنید تا جای ممکن از ان ها پرهیز کنید. سلامت دستگاه شما در گرو رعایت این نکات است. تابستان با افزایش دما در اقصی نقاط جهان، فصل دست و پنجه نرم کردن با دو معضل گرما و هزینه قبوض برق است. متخصصان عقیده دارند اشتباهاتی که در زمینه استفاده از سیستم تهویه مطبوع مرتکب می شویم، ممکن است کارایی، اثربخشی و ایمنی آن را کاهش دهد. مارک مندل از متخصصان محیط های سرپوشیده لابراتوار ملی لارنس برکلی ، اظهار داشت عدم نگه داری مناسب سیستم تهویه مطبوع خانگی امکان آلودگی این سیستم به میکرو ارگانیسم های مضر را در بر دارد؛ به عقیده او آسم و واکنش های آلرژیک نمونه هایی از تبعات این آلودگی هستند. در ادامه به ۸ اشتباه متداولی که در زمینه استفاده از سیستم تهویه مطبوع در شیراز خانگی مرتکب می شویم، و چند راهکار ساده در جهت افزایش سلامت و کاهش هزینه ها و کاهش مصرف انرژی اشاره می شود:
فیلترهای هوا را تعویض نمی کنید: حداقل هر سه ماه یکبار باید فیلترهای سیستم تهویه مطبوع در شیراز خانگی تعویض شود. چنانچه سیستم دایما مورد استفاده قرار می گیرد تعویض ها باید ماهانه انجام شود. جیمز بران، استاد دانشگاه مهندسی و مدیر مرکز افزایش بهره وری ساختمان در دانشگاه پردو، معتقد است عدم رعایت زمان مناسب تعویض فیلترها ممکن است منجر به کاهش جریان هوا و یا یخ زدگی کویل تبخیر کننده شود. فیلتر کثیف می تواند موجب افزایش ده الی پانزده درصد قبوض انرژی و کوتاه شدن عمر کل سیستم تهویه شود. خوشبختانه تعویض فیلترها هزینه کمی به خود اختصاص می دهد. زمانیکه مدل فیلتر سیستم تهویه شما قابل جدا شدن نباشد، پانلی جایگزین وجود دارد که امکان تمیز کردن فیلتر با دستمال را فراهم می کند. در این صورت نیازی به تعویض نیست.
سیستم تهویه در شیراز را سالانه سرویس نمی کنید: براون توصیه می کند با تماشای ویدیوهای آنلاین دستورالعمل های لازم برای تمیز کردن کویل و فین های سیستم تهویه، عملکرد سیستم خود را در سطح مطلوب نگه دارید. روش دیگر کمک گرفتن از پرسنل حرفه ای شرکت تهویه مطبوع در شیراز برای تمیز کردن سیستم خواهد بود.
سیستم تهویه مطبوع در شیراز شما فاقد ترموستات قابل برنامه ریزی است: توصیه اکید شرکت تهویه مطبوع در شیراز این است که شاید شما یکی از ابرقهرمانانی باشید که همیشه قبل از خروج از خانه تنظیم ترموستات را به خاطر دارند. اما اگر مانند بقیه ما باشید، یک ترموستات قابل برنامه ریزی با افزایش خودکار دما در آن مواقع روز که به هر دلیل در خانه نیستید، می تواند مبالغ زیادی از قبوض انرژی را کاهش دهد. در ادامه براون می افزاید: ترموستات های جدید هوشمند با قابلیت کنترل توسط تلفن، برنامه ریزی را برای شما ساده تر خواهد کرد.
ترموستات سیستم تهویه مطبوع در شیراز را بر روی دمای بسیار پایین تنظیم می کنید: پژوهش های شرکت تهویه مطبوع در شیراز نشان داده که بدن انسان خیلی سریع طی یک تا دو هفته می تواند با هوای گرم یا خنک سازگاری پیدا کند. با در نظر گرفتن اینکه با افزودن هر درجه، سه درصد به هزینه انرژی مصرفی افزوده می شود، به صرفه به نظر می رسد که در مدت سازگار شدن یک تا دو هفته ای کمی تعرق را تحمل کنیم و ترموستات را بر هفتاد درجه سیلسیوس یا در صورت امکان بیشتر تنظیم کنیم. این کار مزایای زیست محیطی نیز به دنبال دارد.
از پنکه بهره لازم را نمی برید: هر نوع فن، به خصوص پنکه های سقفی، می توانند به گردش هوای سرد در خانه کمک کنند. طبق گفته براون فن، بخش بزرگی از بار سرمایش را از چرخه عملکرد سیستم تهویه مطبوع در شیراز خانگی خارج می کند. در تابستان برای ارتقا جریان هوا، جهت گردش پره پنکه سقفی را در خلاف جهت عقربه ساعت تنظیم کنید، این کار گردش هوا را تسهیل می کند.
ترموستات یا دریچه ها در محل مناسب نصب نشده اند: به اعتقاد شرکت تهویه مطبوع در شیراز، اگر ترموستات در جایی قرار گرفته که بخش اعظم روز در معرض نور آفتاب یا نور لامپ است، ممکن است تنظیمات ترموستات بهم خورده و حتی زمانی که محل در دمای دلخواه باشد، سیستم به کار ادامه دهد. به خصوص زمانی که در منزل نیستید ممکن است متوجه اضافه کاری سیستم به دلیل قرار گیری نامناسب ترموستات نشوید. انسداد دریچه هوای دستگاه با وسایل خانه یا پرده نیز می تواند گردش هوا را محدود کند. مگر اینکه زمان زیادی را بر روی کاناپه صرف کنید و بخواهید گردش هوا در زیر آن بر قرار گردد.
اتاق های خالی را نیز با سیستم تهویه مطبوع در شیراز خنک می کنید: اگر دریچه های سیستم تهویه مطبوع تمام اتاق های منزل شما باز است، فضای اضافی را خنک می کنید که کاربردی ندارد. در خانه قدم بزنید و دریچه های واقع در اتاق هایی که استفاده نمی شوند، همچنین درب کمدها را ببندید، این کار از بخش بزرگی از اتلاف انرژی جلوگیری می کند.
از پرده مناسب استفاده نمی کنید: نور درخشان آفتاب دشمن سیستم تهویه مطبوع در شیراز شما است. توصیه شرکت تهویه مطبوع در شیراز این است که با کشیدن و کیپ کردن پرده ها از ورود اشعه آفتاب و به تبع آن گرمای آفتاب جلوگیری کنید.
تجربه این را به شرکت تهویه مطبوع در شیراز ثابت کرده است که شاید از دور، رعایت کردن کمی سخت و دشوار به نظر برسد، اما زمانی که از عواقب مثبت و منفی مطلع شوید، همت بیشتری برای رعایت کردن نکات ایمنی به کار خواهید گرفت.


مقایسه دو مدل سیستم تهویه مطبوع در شیراز

معمولا مشتریان شرکت تهویه مطبوع در شیراز، یک سوال پر تکرار را از ما می پرسند: این یا آن؛ کدام یک. به همین دلیل دیدیم بد نیست اگر یک مقایسه دو مدل سیستم تهویه مطبوع در شیراز داشته باشیم. خواندن این قسمت هر چند تاثیری در کل ماجرا نخواهد داشت اما خالی از لطف هم نخواهد بود. این ها تماما یک سری تجربه هستند و ممکن است پروژه تا پروژه، تفاوت هایی داشته باشند. حتی سلیقه افراد هم هنگام مراجعه به شرکت تهویه مطبوع در شیراز در خریدشان کاملا تاثیر گذار است. در پروژه ‌ی مذکور که هدف تهیه تهویه مطبوع بصورت مستقل می باشد، هزینه خرید، نصب، میزان مصرف انرژی، هزینه‌ های سرویس و نگهداری و همچنین مزایا و معایب سیستم تهویه مطبوع در شیراز تهویه مطبوع داکت اسپلیت، اسپلیت مولتی پنل و VRF مورد بررسی قرار گرفته است. زیرا برای تصمیم ‌گیری جهت خرید و بهره ‌برداری از هر گونه دستگاه یا وسیله ‌ای ابتدا می ‌بایست طرح توجیح اقتصادی آن در تمام ابعاد مورد بررسی قرار گیرد. در این طرح سیستم تهویه مطبوع در شیراز VRF، داکت اسپلیت و اسپلیت های مولتی پنل با یکدیگر مورد بررسی و مقایسه قرار گرفته اند.
داکت اسپلیت این دستگاه نوعی از سیستم تهویه مطبوع در شیراز دو تکه مانند کولر گازی های مرسوم هستند. با این تفاوت که به جای پنل دیواری از پنل سقفی توکار با قابلیت کانال کشی به فضاهای مختلف استفاده شده است. این سیستم تهویه مطبوع در شیراز با توجه به قیمت اولیه مناسب و شرایط کارکرد مناسب، نصب ساده و شرایط سرویس و نگهداری ساده‌ای که دارا هستند به وفور در پروژه‌های مختلف مورد استفاده قرار می ‌گیرند. یکی از مزیت ‌های داکت اسپلیت ‌ها این است که می ‌توان به آسانی با قرار دادن کویل آب گرم در مقابل پنل داخلی، در فصل ‌های سرد سال از عملکرد گرمایشی آن بهره برد. این قابلیت موجب می ‌شود که اولا کمپرسور دستگاه در فصل سرما نیاز به کار کردن ندارد و در مصرف برق به مقدار قابل توجهی صرفه جویی می ‌شود. ثانیا دستگاه در نیمی از سال مستهلک نمی ‌شود و تنها فن یونیت داخلی از کل دستگاه مورد استفاده قرار می ‌گیرد، و استفاده از رادیاتور را در فضاها منتفی می سازد. تنها مشکلی که در این سیستم تهویه مطبوع در شیراز وجود دارد عدم امکان کنترل دمایی در اتاق ‌ها و سالن‌ های یک آپارتمان می ‌باشد.
اسپلیت‌ های مولتی پنل MPS این سیستم تهویه مطبوع در شیراز به نوعی نسل اولیه و یا منشا پیدایش سیستم تهویه مطبوع در شیراز VRF می ‌باشد. در این دستگاه ‌ها امکان اتصال چند پنل بصورت محدود به یک یونیت خارجی وجود دارد. اما بزرگترین مشکل این سیستم تهویه مطبوع در شیراز که منجر به توقف تولید و گذر به سمت تولید سیستم تهویه مطبوع در شیراز VRF گردید، عدم دقت کافی در ارسال و تقسیم مبرد در پنل‌ های داخلی و دیگری زیاد بودن متراژ لوله کشی نسبت به سیستم تهویه مطبوع در شیراز داکت اسپلیت و VRF می‌ باشد که هزینه اجرا را افزایش می ‌دهد. از آنجایی که سیستم تهویه مطبوع در شیراز VRF نسل پیشرفته و تکمیل شده سیستم تهویه مطبوع در شیراز‌ MPS است، تقریبا تمام کمپانی ‌های سازنده تولید آن را مقرون به صرفه برای تولید کننده‌ ها و همچنین مصرف کننده ها نمی ‌دانند.
سیستم تهویه مطبوع در شیراز VRF سیستم تهویه مطبوع در شیراز VRF یکی از کارآمدترین و مدرن ‌ترین سیستم های تهویه مطبوع در شیراز بوده که در سال ‌های اخیر جایگاه ویژه ‌ای در این صنعت پیدا کرده است. به دلیل قیمت اولیه بالایی که دارد در ساختمان‌ های لوکس و در مناطق و پروژه‌هایی که پتانسیل خرید این سیستم تهویه مطبوع در شیراز را دارند مورد استقبال قرار گرفته است.
ویژگی‌های سیستم تهویه مطبوع در شیراز VRF تنوع در انتخاب یونیت داخلی از نظر ظرفیت و نوع پنل، امکان لوله کشی طولانی برای پروژه‌هایی که بصورت مرکزی استفاده می ‌کنند حائز اهمیت است، امکان اتصال تعداد زیادی پنل یونیت داخلی به یونیت خارجی، نگهداری دمای محیط در شرایط ثابت و استاندارد امکان کنترل دما در فضاهای مختلف به صورت مستقل، کارکرد آرام و کم صدا، استفاده از تکنولوژی اینورتر در کمپرسورها و فن‌های یونیت داخلی و خارجی جهت به حداقل رساندن مصرف برق.
در وب سایت شرکت تهویه مطبوع در شیراز، اطلاعات مربوط به کلیه ی محصولات و دستگاه ها در دسترس عموم قرار گرفته است. همچنین کاتالوگ تمامی سیستم ها بدون دخل و تصرف برای دانلود کردن، مهیا شده است. شما می توانید با بارگیری بروشورهای هر سیستم، به سادگی هر چه تمام تر آن ها را از لحاظ فنی و کیفی، مقایسه کنید.


قطعات یدکی سیستم تهویه مطبوع در شیراز

زمانی که یک دستگاه از شرکت تهویه مطبوع در شیراز تهیه می شود، همراه آن یک سری قطعات یدکی نیز خود نمایی خواهند کرد. قطعات یدکی سیستم تهویه مطبوع در شیراز بسته به اندازه دستگاه، می توانند از کوچک تا بزرگ طبقه بندی شوند. بهتر است شما به عنوان یک خریدار، بدانید که چه قطعه یا قطعاتی در آینده به کارتان خواهد آمد. هر بار که یک سرویس بر روی دستگاه انجام شود، ممکن است به یک قطعه نیاز پیدا کنید. پس در همین ابتدای کار، به خوبی آمار ای قضیه را از شرکت تهویه مطبوع در شیراز بگیرید. سیستم های تهویه مطبوع در شیراز و خنک کننده، به عنوان یک ابزار همیشگی و بسیار کارآمد برای تمامی ساختمان ها در نظر گرفته می شوند. اما این سیستم ها خود نیز به نوعی، نیازمند نگهداری و تعمیرات دوره ای هستند. از طرف دیگر لازم است که در کنار این سیستم های بسیار بزرگ، قطعاتی مورد استفاده قرار گیرد که سلامت، دوام و کارآیی محصول را بهبود بخشد. از این رو، شرکت ها و کارخانجات مختلفی تلاش کرده اند تا با تولید این قطعات یدکی، نقش مهمی در نگهداری از این سیستم های عظیم و گران قیمت داشته باشند. قطعات یدکی، شامل بخش ها و دسته بندی های مختلفی است که هر کدام از این موارد می توانند به عنوان یکی از اصلی ترین نیاز های سیستم های خنک کننده مورد استفاده قرار گیرند. پیش از هر موضوعی باید به این نکته اشاره کرد که برند های مختلفی تلاش به تولید این محصولات کرده اند. برندهایی چون دانفوس، کستل و جی ام سی همواره در تلاشند تا با طراحی و تولید برخی از این محصولات نیاز های این سیستم ها را برطرف سازند. از طرف دیگر برند هایی چون هانگ چانگ در تامین قطعات شیمیایی برای این سیستم ها نقش دارند. باید این موضوع را در نظر داشت که استفاده از هر کدام از این محصولات، نیازمند دانش و مهارت کافی است تا از بروز خطرات و همچنین هدر رفت هزینه ها جلوگیری شود.
چرا باید قطعات یدکی را از شرکت تهویه مطبوع در شیراز خرید؟ ساختمان های بزرگ، همیشه نیازمند سیستم های بزرگ خنک کننده و یا گرمایشی عظیم هستند. این سیستم ها خود ابزار ها و قطعات کوچکی دارند که علاوه بر احتمال خرابی، نیاز به تامین و ترمیم دارند. قطعات یدکی سیستم ها ابزار هایی هستند که می توانند به خوبی در حفظ و نگهداری این اجزا نقش داشته باشند. گاهی افراد بر این باورند که این امر، صرفا موضوعی برای هدر دادن هزینه هاست. اما باید به این نکته اشاره کرد که تعمیر و نگهداری درست از این سیستم ها، با هزینه های کم میتواند مانع از بروز هزینه های کلان در طولانی مدت شود. به این موضوع باید توجه داشت که عدم استفاده از سیستم های سرمایشی در فصول گرم سال، سبب می شود قطعات کوچک با خرابی روبرو شوند. از این رو با استفاده از ابزار ها و سیستم های نگهدارنده می توان به سلامت این سیستم ها توجه کرد.
دسته بندی قطعات یدکی تجهیزات تهویه مطبوع در شیراز همانطور که گفته شد، قطعات یدکی از آن دست ابزار هایی است که می تواند در حفظ و نگهداری سیستم های بزرگ سهیم باشند. از مهمترین ابزار ها می توان به چند مورد اشاره کرد: لیتیوم بروماید ها، بوبین یا شیربرقی، اویل سپراتور و اکسپنشن ولو و بسیاری از قطعات دیگر در این دسته بندی قرار میگیرند. هر کدام از این سیستم ها نقشی دارند که می تواند در نگهداری سیستم ها موثر باشد.
لیتیوم بروماید چیست؟ به عنوان یکی از مواد شیمیایی مورد استفاده در حوزه تهویه مطبوع در شیراز، لیتیوم بروماید از اهمیت خاصی برخوردار است. لیتیوم بروماید که در چیلرهای جذبی کاربرد گسترده دارد به عنوان جاذب رطوبت و خشک کننده استفاده می شود. در این قبیل سیستم ها به دلیل نیاز به محصول با حداکثر درجه خلوص و بالاترین کیفیت ممکن، این مسئله همواره مطرح بوده است که چگونه می توان یک مرجع قابل اطمینان برای خرید پیدا نمود. همچنین با توجه به دشواری تشخیص محصول اصل از تقلبی در مواد شیمیایی که به صورت فله به فروش می رسند، این موضوع بیش از پیش بغرنج می گردد.
بوبین چیست و چه کاربردی دارد؟ توسط بوبین مناسب با شدت و جهت جریان ورودی است و به این ترتیب با توجه به کاربرد مورد نظر می توان بوبین را به راحتی کنترل کرد. هم چنین اگر بوبین در معرض میدان مغناطیسی قرار بگیرد، به نحوی که خطوط میدان را قطع کند جریان تولید خواهد کرد. این جریان با جهت و شدت چرخش بوبین در میدان مغناطیسی و شدت میدان مورد استفاده، متناسب خواهد بود.
اویل سپراتور چیست و چه کاربردی دارد؟ اویل سپراتور یا جداکننده روغن، قطعه‌ای است که در خط تخلیه در خروجی کمپرسور نصب شده و وظیفه جداسازی روغن از مبرد را بر عهده دارد. استفاده از اویل سپراتور باعث می‌شود، که سطح روغن کمپرسور کاهش نیابد که در نتیجه آن روان‌ کاری قطعات متحرک کمپرسور با اختلال مواجه نشده و باعث افزایش طول عمر، کاهش ارتعاشات و آلودگی صوتی خواهد شد.
مسئله ای که در پایان باید به آن اشاره کرد، کارآمد بودن قطعات یدکی سیستم تهویه مطبوع در شیراز می باشد. هر قطعه ای را از هر شرکت تهویه مطبوع در شیراز تهیه نکنید و تنها به مراجع و نمایندگی ها اصلی و به طور کلی آن هایی که این کار هستند، رجوع کنید. گاهی اوقات به خاطر کمی مبلغ پایین تر، خسارات ناگواری به دستگاه وارد خواهد شد. این هم یکی دیگر از توصیه های طلایی شرکت تهویه مطبوع در شیراز برای مخاطبان عزیز، خوب و دوست داشتنی اش.

شرکت تهویه مطبوع در شیراز و فارس - مانا تهویه

سخن پایانی

به انتهای مقاله شرکت تهویه مطبوع در شیراز و فارس رسیدیم. ما در باب تمام مسائل مربوط به تهویه مطبوع در شیراز برایتان سخن گفتیم. از اینکه شرکت تهویه مطبوع در شیراز چیست یا اینکه اصلا چرا به شرکت تهویه مطبوع در شیراز نیاز داریم. از قیمت تهویه مطبوع در شیراز برایتان گفتیم تا راهنمای خرید سیستم تهویه مطبوع در شیراز. در مباحث پایانی نیز یک سری مقایسات انجام شد و نکته های خوبی هم به اشتراک گذاشته شد. همان طور که مشاهده نمودید، شرکت تهویه مطبوع د شیراز، تبحر خاصی در این مسائل داشت. پس امید است که توانسته باشیم به خوبی خود را به شما معرفی کرده باشیم. بیایید در سخن پایانی، مروری سطحی و گذرا بر اهم مطالب داشته باشیم. یکی از شناخته شده ترین و پرکاربرد ترین سیستم های تهویه مطبوع در تمام دنیا، سیستم تهویه مطبوع در شیراز هستند. این محصولات به منظور تامین هوای مطبوع در محیط های کوچک و بزرگ، خانه ها، ادارات، مراکز تجاری و بسیاری از اماکن دیگر مورد استفاده قرار می گیرند. از سمت دیگر، با پیشرفت علم و همه گیری این محصول، برند های مختلفی در دنیا شروع به تولید این محصول کرده اند. این تنوع بالا در برند های ایرانی و خارجی، از مارک های متنوع با اعتبار بالا و اعتبار پایین تر، کیفیت های متنوع و ظرفیت های مختلف سبب شده تا انتخاب یک اسپلیت مناسب با نیاز های ساختمان ما بسیار دشوار باشد. از این رو در ادامه این مطلب به بررسی راه ها، شیوه ها و نکات مهم در خرید پرداخته خواهد شد. این نکته را به خاطر داشته باشیند که سیستم های تهویه مطبوع تماما در شرکت تهویه مطبوع در شیراز از بهترین و نامی ترین برندهای دنیا می باشند. قدم اول پیش از خرید این محصولات مانند سایر تاسیسات ساختمانی، توجه به ابعاد محل استفاد است. چرا که این محصولات در انواع مختلف با ظرفیت های سرمایش و گرمایش، ظرفیت هوادهی مختلف تولید می شوند که می تواند برای محیط هایی با متراژ مختلف متفاوت باشد. بنابر این باید توجه داشت که انتخاب مدل و ظرفیت صحیح در این نوع از محصولات با قیمت مناسب می تواند تاثیرات بسیار خوبی در میزان مصرف انرژی و هزینه های جانبی بر جای داشته باشد. در ساعات اعلام شده می توانید با شرکت تهویه مطبوع تماس داشته باشیم و از صحت و سقم این مطالب اطمینان حاصل نمایید. در غیر این صورت فقط کافی است مقالات و نوشتارهای تیم تحریریه شرکت تهویه مطبوع در شیراز را با دقت تمام مطالعه کنید. از این رو باید به ویژگی ها، برند و مزایای انواع سیستم های تهویه مطبوع شیراز توجه بسیار زیادی داشته باشد. در وب سایت شرکت تهویه مطبوع در شیراز، اطلاعات کاملی از انواع این دستگاه ها از برند های معتبر ایرانی و خارجی با گارانتی و ضمانت نامه معتبر در اختیار کاربران قرار گرفته است. درست در دمای آسایش؛ این تنها یک شعار نیست، یک رسالت است که شرکت تهویه مطبوع در شیراز مانا تهویه همواره به آن پایبند است و احساس آسایش مشتریان خود را به عنوان یک مسئولیت اساسی قلمداد می ‌کند. بدیهی است این شعار تحقق پیدا نمی ‌کند مگر در سایه تخصص و تعهد. شرکت تهویه مطبوع مانا تهویه، تولید کننده دستگاه‌ های مرکزی و مستقل تاسیساتی، اعم از چیلرهای تراکمی، هواساز، فن‌کویل، داکت اسپلیت، VRF و کولرهای گازی است. کارخانه این شرکت در کشور اسپانیا و با تکیه بر دانش فنی روز دنیا، متخصصین کار آزموده و همچنین ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته تمام اتوماتیک، محصولات با کیفیت و همگام با بالاترین استانداردهای تضمین کیفیت در اروپا را تولید می‌نماید. از برندهای معتبر تولید کننده قطعات که در محصولات مانا تهویه از آن ها استفاده شده می توان به هیتکسا، کام فورتی، ژئوکلیما، هایدرو و آدیسا اشاره کرد. محصولات تهویه مطبوع مانا تهویه در دو گروه تهویه مطبوع در شیراز خانگی و تهویه مطبوع در شیراز صنعتی برای انواع پروژه ‌های مسکونی، اداری، تجاری، صنعتی، هتل ‌ها، بیمارستان ‌ها، مراکز خرید و اماکن عمومی عرضه می‌ گردد. از عواملی که مانا تهویه را از سایر رقبا متمایز می‌ کند: سبد محصول کامل، تیم پشتیبانی متخصص، تضمین ارائه به موقع فروش محصولات و خدمات پس از آن و از همه مهمتر چشم اندازی است که مانا تهویه برای آینده مجموعه خود متصور است، که این مهم برنامه ‌ریزی برای تولید محصولات متنوع در حوزه سیستم تهویه مطبوع در شیراز می ‌باشد. ما در شرکت مانا تهویه معتقد هستیم آنچه موجب بقای یک مجموعه می‌ گردد پشتوانه سازی است. پشتوانه سازی با ارائه محصولات باکیفیت در میان مشتریان و همچنین پشتوانه سازی نیروی انسانی با ایجاد فضای کاری پویا و رو به رشد. اگر به دنبال خرید سیستم تهویه مطبوع در شیراز با کیفیت هستید یا اگر فکر می ‌کنید با تخصص خود می ‌توانید در ارتقای جایگاه شرکت تهویه مطبوع در شیراز موثر باشد؛ از طریق درگاه ‌های ارتباطی مجموعه مانا تهویه، با ما در ارتباط باشید.